De fiches

Draak driesHallo beste blogger,

Hieronder vindt je alle fiches die afgewerkt zijn met de nodige gegevens en lessuggesties. Ik heb mij gebaseerd op de fiches die ik tijdens mijn eerste jaar heb gemaakt voor onze verhalenbundel, maar merk dat ik toch wat moet aanvullen en bijwerken met enkele fiches. Uiteraard komen er een heleboel nieuwe prentenboeken bij waarover ik feedback ga geven. De prentenboeken  die ik heb gelezen en ontdekt heb ik gevonden in de bib, via KJV en leesweek! Deze zullen in loop van de volgende dagen op de blog worden bijgezet. Wordt vervolgd..

Tot snel,

Bijlage:

Het ei – Martin Waddal

Mama kwijt – Chris Haughton

Vliegensvlugge vlieg – Michael Rosen

sneeuw van Komako Sakai

waar ik was..voor ik geboren was van Jaak Dreesen

mannetje tak – julia donaldson

eefje donkerblauw – Lieve Baeten

Mevrouw Ja en meneer Nee – pieter van oudheusden

Draak dries

Geef een reactie

