Boekdagboek

Hallo beste blogger,

Tijdens de samenkomst met mijn groepsgenoten heb ik een leuk idee gekregen van een mede- student. Om een boekdagboek te maken. Hierin steek je een fiche van een boek dat je hebt gelezen. In mijn geval zullen dit prentenboeken zijn.  Van dat boek maak je een fiche. Op zo’n fiche vermeld je de titel van het boek, gegevens zoals auteur, illustrator, wat je van het boek vindt, een kleine score, het belangstellingcentrum, en enkele lessuggesties of tips.

Ik hoop aan het eind van dit keuzetraject toch een mooie bundel te verkrijgen. Zodat  ik  eens afgestudeerd  toch een mooie bundel heb verkregen. Hier ook naar kan grijpen als ik wat moeite heb met het zoeken van een juist boek. Of een suggestie wil doen bij andere kleuteronderwijzer(essen).

Tot snel,

Geef een reactie

