Kiezen van de projecten

Hallo beste blogger!

Voor onze eerste bijeenkomst moesten we ons trajectboek lezen om zo onze  top 3 van leesbevorderende projecten te kiezen. Hieronder staan mijn keuzes:

  1. Je werkt samen met Stichting Lezen rond leesbevorderende projecten.
  2. Je volgt de verschillende leesbevorderende projecten op de voet. Je bedenkt leuke manieren om je medestudenten te informeren over deze projecten.
  3. Je creërt leesplekken op campus.

Ik heb mijn keuze doorgegeven nu nog enkel benieuwd afwachten wat het zal worden!

2 responses to this post.

  1. Stefanie, graag wat meer ‘leven’ op je blog!

    Beantwoorden

  2. Sorry voor de vertraging van mijn berichten.
    Ik had moeite met iemand te vinden die de tijd vond om mijn teksten te verbeteren.
    Hier volgen alle berichten!

    Alvast bedankt voor het wachten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

